Gyűrű készítése drótból
2010. augusztus 19. írta: kreativotlet

Gyűrű készítése drótból

Egyik kedvenc hobbim a gyöngyfűzés. Több évvel ezelőtt történt, amikor a karácsonyi vásáron megláttam, hogy a gyöngyfűzés nem csak a népi nyakláncok készítéséről szól. Gyönyörűszép, modern, bármihez felvehető, minőségi alapanyagokból készült, egyedi ékszerekkel, gyűrűkkel, nyakláncokkal találkoztam. Kis idő múlva már én is megtanultam a gyöngyfűzés alapjait, és készítettem magamnak és ismerőseimnek a szebbnél-szebb dolgokat.

Az ékszerkészítés, vagy a gyöngyfűzés nem nehéz, abszolút tanulható. Szerelőpálcával nagyon egyszerűen lehet fülbevalókat vagy akár karkötőket is alkotni. Aztán vannak még a drótos ékszerek, amikor drótból fogó segítségével hajlítunk nyakláncot, karkötőt, fülbevalót, gyűrűt. Ehhez sem kell nagy tudás, csak egy kis gyakorlás, és máris elkészülhet egy-egy szép ékszer.

A következő videón egy drótból készült gyűrű elkészítése látható.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr572232332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamy16 2011.08.08. 06:12:11

Ezt a készítési módot nagyon nem értem. Pedig nagyon szépeket csinált. Megfigyeltem már, hogy ennek a nőnek a videóiban nagyon komoly felszerelései vannak. Jó neki.

Tamy16 2011.08.17. 23:34:38

A nő milyen drótot használ ehhez a gyűrűhöz? Memóriadrótot?

kreativotlet 2011.08.17. 23:38:00

@Tamy16: Nem, memória drótból nem tudnád így meghajlítani. Rézdrótból szokták csinálni, lehet kapni olyat ami ezüstözve van, ez a gyűrű is abból készült a videón.

Tamy16 2011.08.18. 15:29:56

Köszi a felvilágosítást. A rézdrótot bárhol be lehet szerezni?

kreativotlet 2011.08.18. 15:39:11

@Tamy16: Rézdrótot úgy tudsz a legolcsóbban szerezni, hogy régi tönkrement elektronikai készülékeket ha szétszeded, akkor többféle vastagságú drót van benne.
Én egy rossz mikróból szedtem ki. :)
süti beállítások módosítása