Neszeszer szabásminta és leírás ingyen
2010. szeptember 24. írta: kreativotlet

Neszeszer szabásminta és leírás ingyen

Találtam az anyagaim között ezt a bordó bársony anyagot. Ezüst pöttyök vannak rajta, gondoltam neszeszert csinálok belőle. 

Megmutatom milyen egyszerű az elkészítése.

Vettem egy 18 cm-es cipzárt. Kiszabtam a bársonyból két téglalapot. Kb. olyan szélesre mint a cipzár, azaz 22 cm-re és a magassága pedig attól függ milyen magasat szeretnél, ez kb. 16 cm.

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval van két téglalapunk 22 x 16 cm, és ugyanezt kiszabjuk a bélésanyagból is. Én bélésnek egy steppelt anyagot választottam, mert így lesz egy kis tartása.

 

 

 

 

 

Ráfektetjük a külső anyagra a cipzárt, úgy hogy a színe lefelé legyen, és aztán a bélést is rátesszük, és végigvarrjuk. (Lehet két lépésbe is, úgy hogy először rávarrjuk a külsőre a cipzárt, majd a bélést.) A képen normál talp látható, de érdemes kicserélni cipzárvarró talpra, mert azzal szebben lehet bevarrni.

 

 

 

Itt már látszik a cipzárvarró talp. A bélést letűzzük.

A színét csak akkor szoktam letűzni, ha a külső anyag megkívánja, pl. vászon. Ennél a bársonynál nem ajánlatos, mert akkor a végén szebben fog kinézni.

 

 

 

 

Megcsináljuk a cipzár másik felével is, ezt is letűzzük.

 

 

 

 

 

 

Kifektetjük, és körbevarrjuk úgy, hogy a bélésen alul hagyunk egy kis lyukat a kifordításhoz.

 

 

 

 

 

 

A sarkait bevarrjuk, a színe anyagnak és a bélésnek is. Kb 4 cm hosszú varrást varrunk. De hogy mekkorát varrunk el, az attól függ, hogy  a neszeszer alját milyen szélesre szeretnénk.

Ha szélesebb talpat szeretnénk, akkor akár többet is bevarrhatunk.

Érdemes kivárni a sarkakat.

 

 

 

Kifordítjuk, és az alján a lyukat bevarrjuk.

 

 

 

 

 

 

 

Kifordítjuk, formára igazítjuk.

Elkészült!

Ha bármi nem világos, nyugodtan kérdezz!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr552321099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása