Rózsaszín kacsa szabásmintával
2010. október 29. írta: kreativotlet

Rózsaszín kacsa szabásmintával

Ezt a kacsát nem csak rózsaszínben lehet megvarrni. Bármilyen maradék puha anyag megteszi. Az elkészítés módját ezen az oldalon találod.

Jó munkát!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr982406961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.10.29. 16:00:56

Gyerekek! Érdeklődöm, hogy láttatok-e már olyan kacsát (mint a képen) hogy szárnya, az nincs neki, viszont négy lába van.. Ez nem inkább kacsacsőrű emlős?

Avagy: amerikanisztika órán volt egy AFRIKA-térkép a falon, és a tanár elkezdte mutogatni rajta New yorkot meg Washingtont. És amikor észrevette, hogy hülyén nézünk, csak ennyit mondott:
-Mos' mivaan? Használják a fantáziájukat!

Azaz lehet, hogy a fenti képen mégiscsak kacsa van, csak használni kell a fantáziánkat :)

Üdv!
Laci Today

kreativotlet 2010.10.29. 17:43:22

@Laci Today: Lehet, hogy kacsacsőrű emlős? :)

Barbó 2010.11.06. 11:58:02

Tutibiztos, hogy kacsacsőrű emlős :) Árulkodó a szabásmintán található "Plattie" felirat is (angolul platypus a kacsacsőrű emlős).

zsnagyi 2010.11.06. 19:59:21

Az tuti, hogy kacsacsőr, és állatian tetszik, meg fogom varrni-ez is tuti!! Köszönöm az ötletet.........:)

zsnagyi 2010.11.06. 20:04:37

Sziszi, nahát néztem ki a fejemből hülyén, ugyanis rámentem az elkészítés módja lehetőségre, és 1 anglikán oldalra jutottam a kacsacsőr ott vót, tehát nem tévedtem el, na de nem mindenki bír külföldiül beszélni, hát még olvasni......!!?? No nem baj, annyira, reménykedem, hogy a szabásminta alapján csak összeeszkábálom..!

kreativotlet 2010.11.06. 20:09:32

@zsnagyi: Gondoltam a szabásminta alapján egyértelmű az elkészítése, ha mégis elakadsz valahol segítek.

kreativotlet 2010.11.06. 21:43:51

@zsnagyi: Azért ide írom, hogyha elakadsz a minta letöltésével, ( esetleg valaki nem tud angolul) ha rákattintasz a linkre, akkor az oldalon keresd azt a linket: FREE PRINTABLE PATTERN, erre ha rákattintasz, akkor még egy kattintással fel tudod nagyítani a normál méretre, és nyomtathatod is.
Még egy tipp, ha esetleg nagyobb méretben szeretnéd a megadottnál, akkor esetleg érdemes megnagyítani a mintát egy fénymásoldába a kívánt méretre.

zsnagyi 2010.11.10. 17:25:24

köszönöm, köszönöm, köszönöm

zsnagyi 2010.11.10. 17:26:18

@kreativotlet: köszönöm,köszönöm,köszönöm:)

zsnagyi 2010.11.10. 17:26:37

@kreativotlet: megőrülök, megtettem mindent ahogy írtad, de a nagyítás nem sikerült! többször próbáltam!!! kidobom ezt a gépet, csak a baj van vele!!! azért köszönöm neked a segítséget! Zs.

kreativotlet 2010.11.10. 17:36:33

@zsnagyi: Amikor rákattintasz a FREE PRINTABLE PATTERN feliratra, akkor még egyszer kattints rá, mert akkor felnagyítja egy kicsit. Holnap meg fogom varrni, és beszámolok róla. Kati

zsnagyi 2010.11.30. 07:49:07

Jelentem, elkészült! Egészen jó lett! Tudok itt képet feltenni, dicsekednék vele, ha szabad! Szia Zsuzsa.

kreativotlet 2010.11.30. 07:51:00

@zsnagyi: Igen!! Szeretném látni! az enyém is készül!

zsnagyi 2010.12.01. 10:20:16

@kreativotlet: Szia! Hááát, azt nem tudom, hogy konkrétan ide, hogy kell képet feltenni, de az inda oldalamon a képeim között megnézheted! Tegnap sikerült igazi szemeket vennem, úgy hogy lecserélem a szemeit! Kicsivel nagyobbra varrtam, de amint fel tudom nagyíttatni a duplájára, úgy is megvarrom, mégpedig az már kari ajándék lesz az unokámnak.Tettem még fel a hímzéseimből is, és egyet a saját képemről! :)

zsnagyi 2010.12.02. 20:34:06

Szia! Kicseréltem a kacsacs.szemeit! Klassz lett! Nézd + a képeim között az Indán. Ne tudd meg milyen nehéz volt felnagyíttatnom a szabásmintáját! Holnap megvarrom azt is, kis Uncsimnak! Majd azt is felteszem ide.Mondhatnál véleményt a varrásaimról, hiszen nagyon értesz hozzá, láttam az oldaladon! Elfogadom a kritikát, és a tanácsokat is.

kreativotlet 2010.12.02. 20:39:41

@zsnagyi: Jó lett, lehet hogy én is meg tudom varrni a hétvégén az enyémet. Ha a véleményemre vagy kiváncsi, akkor én a helyedben nem tűzném le az orránál (a képen mintha le lenne tűzve), mivel akkor szebb lesz, szebben domborodik.
süti beállítások módosítása