Táska Valentin napra
2011. február 07. írta: kreativotlet

Táska Valentin napra

A Valentin nap közeledtével gondoltam, hogy varrok egy szívecskés táskát. Kiszabtam egy egyszínű anyagból az alapot. Különböző méretű szivecskéket vágtam ki rózsaszín virágos anyagból, és cikk-cakk öltéssel körbevarrtam őket, amelyeket előzőleg rágombostűztem a táska elejére. Belevarrtam a cipzárt, és a szokásos módon összevarrtam a táskát.

A táska szabásmintája itt beszerezhető. Egy kezdő is el tudja készíteni, mivel részletes fotókkal illusztrált varrás segédlet van hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr502645503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása