Újságpapírból kosár
2011. november 14. írta: kreativotlet

Újságpapírból kosár

Valószínű sokan kapunk nap mint nap reklámújságokat. Vagy elolvassuk őket, vagy nem, de előbb utóbb a kukában végzik...

De akár újra is hasznosíthatjuk őket. Több használati tárgyat láttam már, ami újságpapírból készült. Egyszerű technika, olcsó alapanyag. Készíthetünk különböző kosarakat amiket aztán festhetünk is, vagy lakkozással tehetjük vízhatlanná.

Összeollóztam pár ötletet, szerintem a képek magukért beszélnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr23383562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katalin Konya 2013.01.31. 18:14:20

Ez mind nagyon szép dolog ,es nem kell hozza nagy kéz ugyessg.Csak eggyetlen hibaja van ,hogy nem ertheto amit magyaraz a holgy ,miert nencs magyar dabig hozza .Nem mindenki tud angolul. /vagy olaszul/Ha ezt meg lehetne oldani meg tobben latogatnak ezeket az oldalakat.En mar el keztem csinalni a kosarakat ,mert az alapokat megtanaultam nagyon regen,de azert jo volna ha ertenem is mit mond a holgy .
süti beállítások módosítása