Táska varrása farmer nadrágból
2011. január 28. írta: kreativotlet

Táska varrása farmer nadrágból

Igy az év elején a pihenés mellett volt időm átgondolni, hogy mit is szeretnék az idén megvalósítani. Többek között elhatároztam, hogy újrahasznosítom a régi, divatjamúlt, kinőtt vagy éppen megunt farmernadrágokat. Vannak olyan darabok amelyek szépen vannak díszítve, de csak a helyet foglalják a szekrénybe, mert kidobni sajnálom, hordani pedig már senki nem akarja.

Ezért határoztam el, hogy új funkciójuk lesz, újrahasznosítom őket. Ennek a legjobb módja a táskavarrás. Összegyűjtöttem a környezetemben fellelhető farmernadrágokat, szoknyákat, dzsekiket, és nekiláttam a munkának.

Csináltam behúzott gombokat is, ezekkel is nagyon jól lehet nemcsak ezeket a táskákat, hanem bármit díszíteni.
Most megmutatom az első darabomat az új farmer kollekcióból.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A táska kiszabása nagyon egyszerű.  Nem kell különösebb szabásminta. Egy nadrág szárából vágtam ki, (mivel divat volt a trapéz nadrág, ezért az alsó részéből elég széles táska kijön) lyukakat vágtam rá, és alávarrtam kockás anyagokat. De természetesen bármilyen mintájú anyag megfelel erre a célra, akár egy fakóbb farmer is. A felső részére hosszába rávarrtam keskeny anyagcsíkokat azzal a céllal, hogy mosásnál rojtos lesz. Mágneszárral záródik, belső zsebet is csináltam neki, és a bélésre oda ahol a mágneszár van, hogy erős legyen, varrtam kb. egy 10 cm-es farmercsíkot (szintén egy nadrágból maradt, amit rövidíteni kellett).

Kimostam, hogy rojtolódjon. A köröknél is kb fél centire varrtam rá a kockás anyagot, lehetőséget hagyva a rojtolódásnak.

Ha kedvet kaptál, nyugodtan nézz szét a szekrényedbe, mert biztos van olyan nadrág vagy bármi farmerból ami kíváló alapanyag egy szép táskához.

Jó munkát!

Jó szabás-varrást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr362620237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.01.31. 21:01:52

Nagyon tetszenek! Gratulálok!
süti beállítások módosítása