Masni készítése villával
2011. április 08. írta: kreativotlet

Masni készítése villával

Ha formás masnit akarsz készíteni, akkor végy egy villát. :) Ugyanis a villa segítségével tudsz szép masnikat alkotni. Sokaknak gondot jelent formás és egyforma szárú masni készítése. De nem utolsó szempont a gyorsaság sem. Ezzel a módszerrel biztos, hogy szép és egyenletes masnit tudunk készíteni. Kipróbáltam, nekem nagyon tetszik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr862808974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kreablogger 2011.04.20. 14:26:40

És tényleg működik! :) Nagyon jó ötlet, különösen, ha több egyforma masnira van szükség. Mindig sokat vesződök például az adventi koszorúra való masnikkal, hogy legalább nagyjából egyformák legyenek! Hála nektek, ez most megoldódik! :)

Lexi* 2011.05.11. 21:36:41

Nagyon jó! Mindig sokat vesződök a kis masnikkal, így sokkal egyszerűbb :)

csomborblog · http://csombor.blog.hu 2011.08.01. 13:39:25

Gyorsan kipróbáltam, hát ez fantasztikus:))

Anita1228 2012.04.12. 18:04:29

Húúú, hát vékony szatén szalagból nagyon gagyi, pedig rettentően bíztam ebben a módszerben :(

kreativotlet 2012.04.12. 18:07:09

@Anita1228: Hát a képen is látszik, hogy nem vékony anyagból készíti. Annak van tartása

ljanka 2012.05.12. 14:30:48

@kreativotlet: Szerintem akár működhet vékony szatén szalagból is, legalábbis találtam youtube-on egy videót, ahol kis vékonyka szalagból csinált masnit:
www.youtube.com/watch?v=fU2Hboc2s5k
(a képek alapján nem volt teljesen világos, hogy hogyan megy a szalag, ezért kerestem videót :D)
süti beállítások módosítása