Szappanok dekorálása
2010. október 06. írta: kreativotlet

Szappanok dekorálása

Ha szappankészítésre adtad a fejed, akkor nem elhanyagolható a készített szappan kinézete, vagyis design-ja. Az a tapasztalatom, hogy sokkal jobban szeretik és vásárolják az emberek azt a szappant ami egy kicsit színes, díszes, dekorált. Lefotóztam a most elkészült egyik szappanomat. Most nem beszélek a szappan összetételéről, hanem csak a kinézetéről. Előzőleg készítettem egy csokiszappant kifejezetten dekorációs célra. Egy zöldségszeletelővel elkezdtem faragni, és ezeket a lefaragott is kunkori darabokat szórtam bele a fehér szappanba, valamint a tetejét is megszórtam vele. Minden egyes szelet más, mert másképp helyzkednek el benne a csokis szappandarabok.

Vigyázat!! Veszélyes, mert valaki süteménynek nézheti, és hajlamos az elfogyasztására!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr922349906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása