Horgolt szőlőfürt
2010. november 05. írta: kreativotlet

Horgolt szőlőfürt

Gyerekkoromban sohasem tudtam rájönni a horgolás tudományára. Rengeteg pulóvert kötöttem szinte csukott szemmel, de horgolni csak anyukám tudott szebbnél-szebb terítőket, és egyéb ruhadarabokat. Ránézett egy-egy mintára, vagy kész termékre, és már rögtön tudta, hogy hogyan kell elkészíteni. Próbálgattam, de nekem valahogy a kötés mindíg is jobban ment. Pár évvel ezelőtt azonban kipróbáltam magam a horgolás terén. Rá kellett jönnöm, hogy nem is olyan bonyolult, mint ahogy elsőre kinézett. Azóta már nem csak a kötés a kedvecem :).

Találtam egy szőlőfűrtnek a fotóját, amit szerintem akár ez alapján is meg lehet horgolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr512425120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása