Táska ragasztószalagból
2012. február 23. írta: kreativotlet

Táska ragasztószalagból

Egy újabb nagyszerű ötletet találtam a varrás nélküli táska készítéséhez.

Nem tudom, hogy nálunk lehet e kapni szines ragasztószalagot az elkészítéséhez, de az ötlet, és az elkészítési mód nekem nagyon tetszik.

Fel kell darabolni a ragasztó szalagot az előre megtervezett táska méretére. Félbehajtva összeragasztod, és utána már csak össze kell fonni a videón látható módon, majd a széleket leragasztva, már kész a táska, vagy a szennyestartó, vagy a fonaltartó, vagy a .....

Különböző méretben tudod elkészíteni a funkciótól függően.

Én azt hiszem, hogy a fonalaimnak készítek ilyan tárolót, mert már kinőtték a helyüket, és sokkal jobban nézne ki egy ilyen tárolóban mint nylon zacskóban...

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr584168788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2012.02.23. 13:00:46

azért ez elég sziszifuszi meló, de mókásan néz ki. hasonló fűzögetős technikával én könyvjelzőt gyártottam anno. az kicsit gyorsabban kész lett :)
süti beállítások módosítása